Friday, September 2, 2011

שבעה שלבים לתכנון אירוע עסקי או משפחתי נטול לחץ ודאגות

האירוע שלך, או שמחה, אם זה כנס, מסיבה מיוחדת, חתונה, בר מצווה או בת מצווה, לא צריך להיות מלחיץ. האם עצם הרעיון גורם לכם להרגיש מתוחים?
עם תכנון מראש, האירוע הקרוב שלכם יכול להפוך לשמחה אמיתית. על ידי תכנון מראש, לא רק תרד רמת הלחץ שלך, אלא גם של אלה שמסביבך!כל אחד יכול לארגן אירוע, גם אם אתם לא מחשיבים את עצמכם כבני אדם המסודרים ביותר, או שאין לכם את הזמן. אם תבצעו את 7 השלבים האלו תראו את ההבדל ...

שלב 1:

את הרשימה הראשונית יש לערוך בצורת טבלה, בכל סדר אקראי של מה שצריך להספיק.
אין צורך עדיין לפרטים. רק תיאור כללי של מה שצריך לעשות (כלומר בגדים, קייטרינג וכו ').
לרשום כל דבר העולה על הדעת. ברגע שהרשימה הבסיסית מוכנה, יש להניח כי תמשיך להוסיף רעיונות ודברים אחרים שצריך לעשות. לכן זה אידיאלי לעשות את הרשימה במחשב, כך שאפשר בקלות להוסיף או למחוק פריטים אחר כך בצורה מסודרת.

שלב 2:
שינוי הסדר של כל פריט ברשימה שלך, על פי סדר העדיפויות לביצוע המשימה
.

זה בסדר אם תשנה את הסדר מאוחר יותר. גם בשלב זה, כאשר הרשימה היא בסיסית זה עדיין יסייע לך להרגיש יותר
בשליטה.

שלב 3:
הוספת עמודה לטבלה, אשר תשמש לרישום מסגרת הזמן של כל פריט ברשימה.

התחל עם הדבר שצריך לעשות הכי רחוק מן האירוע שלכם, כלומר הפריט הראשון שמופיע בשלב 2. כדאי לרשום תוויות על פריטים כדלקמן: 6 חודשים לפני, חודשיים לפני, שבועיים לפני, 5 ימים לפני, וכו'. אחרי השלב הזה, תוכל לראות שכמה מהפריטים משלב 2 מסודרים מחדש. התמצית הבסיסית הזאת תאפשר לכם להעיף מבט ריאליסטי על לוח הזמנים העומד לפניכם, ולראות במה צריך לטפל ומתי.

שלב 4:עכשיו זה הזמן להוסיף פרטים נוספים על כל פריט.
לא לבזבז זמן מיותר בחשיבה בשלב זה. פשוטו כמשמעו, לרשום כל דבר שעולה על דעתכם הקשורים לאותו הדבר. (כלומר מתחת לכותרת בגדים - למי לקנות, צבע מסוים או סגנון שנדרש,
וכו '). תוכלו לכוונן את הרשימה מאוחר יותר. עכשיו אפשר לחשוב באופן כללי, ומאוחר יותר אפשר להוסיף או למחוק פריטים שאינם ענייניים יותר.

שלב 5:
הסתכלו מחדש על כל נקודה ברשימה שלכם משלב 4 והוסיפו את כל הפריטים שאתם חושבים שדורשים פירוט רב יותר.
רשמו לעצמכם לברר על שאלות שלא נענו, או מי צריך לדבר.

בשלב זה, אתם רוצים לדעת שיש לכם את כל המידע בקצות אצבעותיכם, כך שכאשר אתם מוכנים להמשיך, אתם יודעים עם מי צריך ליצור קשר. (למשל קייטרינג - לשאול חברים או לחפש באינטרנט על אפשרויות. אתם לא צריכים להתמודד עם התפריט בפועל עדיין, פשוט להכין רשימה של קייטרינגים פוטנציאליים).
שלב 6:
להוסיף שלוש עמודות נוספות לטבלה שלך.

עמודה ראשונה עבור הערות נוספות שצריכות להיעשות, עמודה השנייה היא עבור על מי אפשר להאציל את המשימה, והעמודה השלישית היא עמודה לסימון  V
באושר גדול ברגע שהמשימה הושלמה.שלב 7:
עכשיו אתם מוכנים להתקדם עם סידור או בהתמודדות עם הפריט בחלקו העליון של הרשימה שלכם.

זהו הפריט שכתבתם בשלב 2 שצריך לטפל קודם. תראו את כל הפרטים ברשימה שלכם המשויכות לנקודה זו, והתמודדו עם כל פריט באופן המתאים לכם ביותר. יתכן ותאלצו להתמודד עם מספר משימות בו זמנית דבר התלוי במועד בו התחלתם ברשימה הראשונית שלכם. גם כאן, אפשר להתמודד עם כל משימה בצורה הגיונית.

לאחר שהאירוע הסתיים, כדאי להסתכל מחדש על הרשימה ולהוסיף בשלב זה את כל הנקודות ששכחתם, כך שתוכלו להשתמש או להתאים את הרשימה לאירוע הבא שלכם. לא כדאי להתמהמה, כתבו זאת מייד ! אין כמו זיכרון טרי לביצוע שלב זה במשימה.

לקבלת הערות, שאלות או עצות בנוגע לאירוע הקרוב שלכם, נשמח לשמוע ולעזור לכם.
©  ל.א.ק. יצירות

 מזכרות ייחודיות לאירועים, מוצרי פרסום ומתנות מודפסות

עיצוב אחר עם איכות
שירות ומקצוענות מעל הכל

www.lak2.com

No comments:

Post a Comment