Monday, September 5, 2011

מזכרות ומתנות עם הקדשה אישית לאירועים פרטיים / עסקיים ולקידום מכירות במשבר הכלכלי

אם אתם חושבים שלספק מתנות לאורחים באירוע האישי / עסקי , בר מצווה, בת מצווה או החתונה שלכם אפשרי רק למי שאינו נפגע מהמשבר הכלכלי – תחשבו שוב !!
או מה לגבי מתנה ללקוחות עסקיים לשם קידום מכירות לתת בכנסים או באירועים עסקיים אחרים ? ואין לכם תקציב.......

אם אתה בעל עסק והעסק שלך במצב כלכלי קצת ירוד – לא מומלץ לך לבטל את התקציבים עבור מוצרי קידום המכירות והפרסום. אלו דברים שמזכירים באופן קבוע ללקוחות קבועים או עתידיים שאתם עדיין שם, וכשהמצב יאפשר זאת, הם ידעו לאן לפנות. חשיבות נוספת היא שהעסק שלך ימשיך למשוך תשומת לב וישאיר רושם מיוחד על פני המתחרים שלך.
ל.א.ק. יצירות עובדת עם עסקים גדולים וקטנים ואנו נשמח לייעץ לך לגבי מוצרים איכותיים במחירים נוחים ואטרקטיביים אשר יתאימו לתקציב האישי שלך, ובנוסף גם אפשרויות תשלום נוחות על מנת לא לפגוע בתפקוד העסק שלך.

לאירועים פרטיים, לפעמים שואלים אותנו מדוע בכלל כדאי לנו לתת מתנה אישית לאורחי האירוע שלנו? אנו לא מוצאים גם ככה מספיק עבור האירוע כולו? זו תוספת נהדרת לאירוע שבה כל אחד ואחד מהאורחים יכול לקחת איתו מזכרת מערב כל כך מיוחד. זה מדהים כמה מתנה קטנה בתקציב זעום שלא תהווה מעמסה תקציבית נוספת, יכולה לשדרג ולייחד את האירוע שלכם ותהיה מזכרת גם אחרי שהאירוע כבר הסתיים.  
אנו ב- ל.א.ק. יצירות מעצבים ומדפיסים את הלוגו והקדשה האישית שלכם על מבחר רחב וייחודי של מתנות לכל מטרה ובמחירים נוחים לכל כיס, החל פחות מ- 1 $ ומתאימים לכולם.
בנוסף ניתן למצוא אצלנו מוצרים איכותיים במגוון נוסף של מחירים ואפשרויות שונות.  אנו נעשה הכל על מנת שהאירוע שלכם ישאיר רושם עז וייזכר לאורך זמן ע"י הוספת מגע אישי לשולחנות האירוע או ע"י מתנה שתוכלו לחלק לאורחים שלכם בסוף האירוע.
אם אתם מחפשים מוצר שלא מצאתם באתר שלנו, ניתן ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור.  אנו מספקים את המוצרים שלנו בכל רחבי העולם ומספקים גם כל כמות שתרצו – אצלנו תקבלו שירות אישי, דבר שאנו ב- ל.א.ק. יצירות  גאים בו.

לקבלת מידע נוסף או הצעת מחיר למוצר שיתאים לאירוע האישי / עסקי שלכם, נשמח לשמוע מכם.
עיצוב אחר עם איכות
שירות ומקצוענות מעל הכל

www.lak2.com


No comments:

Post a Comment