Tuesday, September 6, 2011

לכל מי שמתכנן אירוע

פעם תכננתם אירוע? סביר להניח שכן...

בין אם זה אירוע כמו על-האש עם חברים, כנס עסקי או חתונה משפחתית- כל אירוע דורש זמן, ומתן שיקול דעת על מנת שיהיה מוצלח.

גיבשנו פה עבורכם את 6 המ"מים על מנת להבטיח מאורע כלבבכם:

מימון- מה התקציב שלכם?? לפני שאתם מוצאים את עצמכם חותמים על יותר מדי צ'קים 'מיותרים' ועומדים מתלבטים וחסרי אונים מול עוד הוצאה לא צפויה- הגבילו את עצמכם בסכום!! הקציבו מסגרת כללית+ מסגרת חריגה מקובלת עליכם, ודאגו לבקר את ההוצאות מידי פעם על מנת לראות שאתם עומדים ביעד שלכם... לא תצטערו!

מוזמנים- את מי אתם רוצים לראות אתכם באירוע? מי אתם חושבים יתרום לאווירה הרצויה? אולי יש מוזמני כבוד שראוי לארח? אולי קשר שהתרופף עם השנים וחשוב לכם להתחיל לתחזק אותו? רוצים אירוע המוני ורועש? אולי אינטימי בו תוכלי לתת יחס אישי לכל אחד מבאי האירוע?

מיתוג- כל איש שיווק יודע שכאשר רוצים להעביר מסר שייקלט, יש לבנות מיתוג מסוים לרעיון /אירוע/מוצר שלכם. נסו להשתמש בצבעים וסגנונות אחידים באירוע, שיהיו משותפים להזמנות, לעיצוב השולחנות. בצורה זו האירוע ייקלט בצורה טובה יותר, כל הפריטים יתחברו יחד וייצרו אירוע ממותג ומובנה.
מזון- אין דבר שובר מחיצות ומשותף לכולנו מאשר... אוכל. על מנת לתרום לאווירה משוחררת ומהנה, וגם למנוע מבוכה של אורחים שאינם מרגישים בברנז'ה- דאגו שתמיד יהיה מה לנשנש. בלי להגזים בהוצאות, נסו לגוון בטעמים, על כל מנת שכל אחד יימצא את המנה האהובה עליו: מלוחים, מתוקים, מטוגנים, מאפים, בשרים, סלטים...

מרחב- איך המרחב בו מתקיים האירוע נראה? באולם סגור? תחת כיפת השמיים? לפעמים כדאי לשלב אלמנטים בתפאורה הכללית על מנת להעניק לאירוע את האווירה שרציתם. תאורה מיוחדת, בלונים, בדים לבנים פרוסים, כדי פרחים, מראות ועוד ועוד... כל אלו יתחמו את מרחב האירוע ויתרמו להבלטת הסגנון שבחרתם.

מזכרת- איך אפשר בלי? אחרי שהאורות כבים והאורחים מתפזרים- כל מה שנותר למשתתפי האירוע, מעבר לזיכרון- הן המזכרות. אם חשוב לכם שתזכורת מהאירוע תלווה את משתתפיו גם כשהם סוגרים עסקה במשרד עם עט למזכרת שהכנתם, או שבכל ברכת המזון יאחזו ביד את שם בעל השמחה- דאגו למזכרת. יש היום כל כך הרבה סוגים של מזכרות מקוריות ובמחירים נוחים לכל כיס- בחרו רעיון אהוב עליכם, או התייעצו עם בעל מקצוע בעניין- והשאירו את האורחים שלכם עם מזכרת שתלך איתם גם הרבה אחרי שיצאו מהאירוע שלכם.

לקבלת הערות, שאלות או עצות בנוגע לאירוע הקרוב שלכם, נשמח לשמוע ולעזור לכם.
©  ל.א.ק. יצירות
הכתובת שלך עבור מזכרות ייחודיות לאירועים, מוצרי פרסום ומתנות מודפסות
עיצוב אחר עם איכות
שירות ומקצוענות מעל הכל



No comments:

Post a Comment